Cadilac Escalade
7 жовтня 2013 року в Нью-Йорку представлено четверте покоління Cadillac Escalade в вигляді звичайної і подовженої версії ESV. Виробництво Escalade почалося в січні 2014 року на заводі GM в Арлінгтон, штат Техас, у продаж автомобіль надійшов у квітні 2014 як модель 2015 року. Автомобіль збудовано на платформі GMTK2XX і комплектується двигуном 6.2 л EcoTec3 V8 FlexFuel з безпосереднім впорскуванням палива, системою деактивації частини циліндрів і постійною зміною фаз газорозподілу, з потужністю 409 к.с. (в США - 420 к.с.) і крутним моментом 623 Нм.
На весні 2016 року дебютувала версія з двигуном 6.2 л V8 потужністю близько 600 к.с. від Cadillac CTS-V. Новий двигун спочатку поєднувався з шестиступеневою автоматичною коробкою передач. Але восьмиступенева коробка автомат, яка стала стандартною в кінці модельного року, принесла явні поліпшення - вона перемикається швидко і плавно. Крім цього, у зв'язку з редизайном, управління також поліпшилося, а в салоні стало тихіше. Витрата палива на звичайному бензині складає 14,7 л/100 км. Доробки 2016 року включають систему допомоги руху по смузі і додаток Apple Car Play до інформаційно-розважальної системи.
Восени 2008 року в гамі Ескалейд з'явилася гібридна модифікація з двигуном V8 6.0 LZ1 (337 к.с.) і парою синхронних 30-кіловатних електромоторів. Сукупна потужність силової установки склала 374 к.с., завдяки чому автомобіль масою 2720 кг розганявся з місця до сотні за 7,5-8,4 с (дані різняться в залежності від року випуску). Машина випускалася з повним або заднім приводом. На гібриді вперше встановлений електричний підсилювач керма. У 2010 році гібридна модифікація стала двохпаливної: крім бензину допускалося застосування етанол-яке містить палива E85.
Коментарі
Дописати коментар