Lexus LX 570

У 2007 році дебютувало третє покоління в модельному ряду LX. Lexus LX 570 змінив LX 470. Автомобіль зберіг основні гідності попередника, але при цьому значно поліпшив найважливіші характеристики. Перш за все, на місці рамна конструкція. Зовнішність як і раніше виконана у фірмовому стилі японської марки, але новий вигляд LX став агресивнішим за рахунок оригінального дизайну широкої решітки радіатора з кутами у формі наконечника стріли, заднього аеродинамічного спойлера і великих видозмінених фар. Яскраво-виражені колісні арки вносять в елегантний силует автомобіля відчуття монументальності. Масивна задня двері підкреслюється значними блоками ліхтарів. Вишукані хромовані вставки вигідно відтіняють оптику і номерний знак. LX 570 оснащений повнорозмірним запасним колесом, яке закріплене на днище автомобіля, що дозволяє заощадити значний простір усередині, і не псує зовнішній вигляд. Автомобіль помітно додав у габаритах в порівнянні з попередником. Довжина повнопривідного Lexus LX 570 становить 4990 мм, ширина - 1970 мм, висота - 1920 мм, що на 60, 28 і 40 мм відповідно більше, ніж у попереднього покоління. Салон може прийняти до 8 пасажирів. Другий ряд сидінь при необхідності або складається (40/20/40), або повністю знімається, сидіння третього ряду компактно складаються і закріплюються з боків салону.
Позашляховик оснастили активної електрогідравлічної підвіскою, яка дозволяє водієві змінювати дорожній просвіт, а також пригнічує крен кузова в поворотах. Lexus LX 570 також обзавівся новою системою Crawl Control, автоматично підтримує низьку постійну швидкість на бездоріжжі. Автомобіль насичений різними електронними системами, які полегшують життя водієві. Наприклад, система Intuitive Park Assist за допомогою розташованих по периметру відеокамер передає на дисплей на центральній консолі зображення і відстані до оточуючих перешкод. Крім того, переднє освітлення стало ще більш адаптовано для руху в темний час доби - система AFS забезпечує рухливість передніх фар під час здійснення різних маневрів на трасі. Будь-який поворот керма переслідується поворотом фар у тому ж напрямку, що дозволяє висвітлювати більший простір у потрібному напрямку. Нова мульти-ландшафтна гальмівна система з ABS, дозволяє значно скоротити гальмівний шлях на таких поверхнях, як пісок або гравій.
Автомобіль оснащають двигуном V8 з робочим об'ємом 5,7 л потужністю 367 к.с., мотор агрегатується з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач з можливістю ручного перемикання. І двигун і КПП пов'язані складними електронними системами управління, що гарантує їх оптимальну роботу і ефективність витрати палива. При цьому викид шкідливих речовин в атмосферу Lexus LX 570 став істотно менше, ніж у LX 470. Буксировочная здатність моделі 3 850 кг. LX 570 на 54% могутніший за свого попередника.
Базова комплектація LX 570 має в своєму розпорядженні чотирьохзонною клімат-контролем, навігаційною системою з інтерфейсом Bluetooth, аудіосистемою Mark Levinson з 19 динаміками, сидіннями з електрорегулюванням, а також 18-дюймовими легкосплавними колісними дисками з шістьма спицями, які мають елегантний тривимірний дизайн. LX 570 оснащується шинами розмірністю 285/60. У Росії автомобіль представлений у двох комплектаціях: Premium і Luxury. Покупцеві запропоновані на вибір 7 кольорів кузова та два варіанти кольору салону, що включають беж або сіру шкіряну обробку.
Безпека Lexus LX 570 забезпечують 10 подушок безпеки: передні для водія і пасажира, бічні подушки і шторки безпеки для другого ряду, і шторки безпеки на вікнах третього ряду сидінь. Можна також зазначити активні підголівники для водія і переднього пасажира, ремені безпеки з преднатяжителями, включаючи і для другого ряду, і систему контролю тиску в шинах.[2]
У 2012 році модель модернізували.
В квітні 2014 року в Кувейті представлено версію LX 570 Supercharger з V8 5,7 л з турбонадувом потужністю 455 к.с.
У 2015 році модель модернізували вдруге, автомобіль отримав турбодизель 4.5 л потужністю 272 к.с. 650 Нм.
У 2016 році Lexus LX отримав веретеноподібну решітку радіатора та світлодіодні передні фари, які є водночас і стильним доповненням зовнішності, і практично виправданим рішенням. На додачу з’явилась нова восьмиступінчаста автоматична коробка передач та система автоматичного паркування. Салон отримав великий 12.3-дюймовий екран та додаткові елементи управління для пасажирів задніх сидінь. Усі моделі LX постачаються з системою повного приводу та двигуном V8. Що стосується базових елементів оснащення, яких очікують від розкішного позашляховика, то до їх переліку відносяться: чотиризонний клімат-контроль, люк з електроприводом, телескопічне кермо з електроприводом, шкіряна обшивка з можливістю обрати дерев’яні акценти та водійське сидіння з 14 режимами налаштування. До бази автомобіля, також, увійшов новий 12.3-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, яким можна користуватись за допомогою інтерфейсу дистанційного контролю. До самої системи входять: аудіо система на 9 динаміків з HD радіо, Bluetooth потоковим аудіо та USB/iPod входами. На додачу до стандартних 10 подушок безпеки, передбачено наявність системи, яка у разі аварії повідомить рятувальні служби. До переліку опцій цього позашляховика включено систему Mark Levinson, яку дійсно варто обрати, як і розважальну систему з двома 11.2-дюймовими екранами для пасажирів задніх сидінь. Також, передбачено наявність дисплею на лобовому склі та покращеного пакету «Enform» від Lexus з його функцією дистанційного управління. Іншими опціями є 21-дюймові диски коліс та пакет «Luxury» з функцією підігріву сидінь другого ряду, напіваніліновою шкірою та контрастними стіжками[3]

Коментарі